Laatste week stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Corsmit - WaarBenJij.nu Laatste week stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Corsmit - WaarBenJij.nu

Laatste week stage

Blijf op de hoogte en volg Lotte

03 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hi iedereen!

Ondertussen is mijn laatste week stage ook voorbij en sluit ik bij deze ook mijn blog af. De voorbije 9 weken waren heel heftig, maar wel echt heel leuk. Op die 9 weken tijd heb ik enorm veel meegemaakt, zeker qua 'speciale gevallekes' (bv eclampsie, mors in utero, schouderdystocieën, ..). Ik heb hieruit ongelofelijk veel dingen geleerd en dan vooral naar fysiologie toe (wat in België soms een beetje verloren gaat). Aan de andere kant heb ik hier ook wel veel dingen gezien waar ik oogkleppen voor moest opzetten omdat ik er echt absoluut niet mee akkoord was. Ook daar heb ik heel veel uit geleerd, zeker naar 'hoe moet ik niet handelen'.

Met een heel dubbel gevoel neem ik afscheid van mijn stage. Aan de ene kant ga ik het superhard missen, want de sfeer en de gezelligheid waren, zeker op het einde, echt superleuk, maar aan de andere kant ben ik toch blij dat ik op een Belgische verloskamer terecht zal komen. De werkomstandigheden bij ons zijn echt veel aangenamer, vooral naar materialen toe.

Ik ben hier momenteel vol ongeduld aan het wachten tot Tine en Lientje hier arriveren. Ze zitten op de vlieger en hebben maar een half uurtje vertraging, dus binnen een dikke 5 uur mag ik ze gaan ophalen op de luchthaven. Spanneeend!
Ik heb heel hard uitgekeken naar deze moment, want we gaan echt superleuke dingen doen, waardoor de tijd plotseling veel te snel zal gaan en ik plots ook terug in België zal zijn. Dus hou u al maar vast, want binnenkort ben ik daar weer!

Ik hoop dat jullie een klein beetje genoten hebben van mijn gezever hier op mijn blog en dat jullie nu een beetje een idee hebben hoe ik hier geleefd heb. In ieder geval: tot binnen een dikke 2 weken en merci voor het lezen!

Toedeloe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Lees hier al mijn ongelofelijke en onvergetelijke avonturen in Paramaribo!

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2391
Totaal aantal bezoekers 13220

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Suriname!

Landen bezocht: